Längesen änna






Tjena hejsan!

Har inte skrivit på ett tag för jag har gjort ganska mycket andra saker.
Idag har vaknade jag upp hemma hos en kompis till mig, vaknade upp på golvet för jag klarade inte av att sova bredvid martin som bland annat. Stönar, petar sig i örat, pratar, snarkar, gör i från sig sjukt konstiga ljud när han sover. Men var så jävla trött så sket i att jag skulle upp och gå till skolan så jag somnade om där jag låg så skönt. Sen ett par timmar senare vakna och schletna stack vi därifrån mot busshållplatsen(30 minuters promenad). Sitter och väntar på bussen och till slut kommer den, martin ska stämpla sitt kort men så är det ju så att fritidskorten börjar inte funka förän efter kl 16.00 och vi blir fast ute på Klaraplan(onsala).
Ringer några samtal och en ängel utan vingar som heter Tim kommer och hämtar oss:).
Sticker in till stan och äter subway(thank god för matkuponger). Drar till Foureleven och kollar lite och sen drar oss hem.

Rätt soft dag ändå.

Sen har jag tänkt på det där med "Kändisbloggare".
Det är nästan bara tjejer som är kändisbloggare. OCH JAG VET VARFÖR.

Tjejer är det inget fel på alls, älskar det motsatta könet. Men tjejer har alltid så jävla mycket att prata om och det kan prata om något i flera timmar, så det är inte så konstigt att dom har så jävla mycket att skriva hela tiden. Sen hade det ju varit lite gay om jag gick och shoppade som en dåre och sen bloggade om vad jag hade köpt för något?
Men t.ex. Man sitter på ett Café och vill bara ha sig en go jävla kopp kaffe, vid bordet bredvid sitter det 4 tjejer som säkerligen har suttit där en bra stund innan man kom. Dom pratar oavbrutet hela tiden och fnittrar och fnissar. Jag själv dricker min kaffe och njuter en stund. Efter Ca 20 minuter går jag därifrån, mot Krilles tips och trav. Det jag gör är att jag köper mig en dosa snus och köper en Harry Boy, tjötar en stund med gubben där inne och beger mig sedan därifrån. Möter upp ett par vänner och gör något kul och vi kommer fram till att ta en fika.
Vi drar till samma café som jag satt på tidigare. dörrarna öppnas och vilka sitter kvar, lika pratglad och fnittriga? Jo tjejerna...

Konstigt att dom kan blogga i 16 timmar utan avbrott? Nepp..


Tack och hej.
/Sebb

Kommentarer
Postat av: hemlig porrF

nya kääps sebbe ?

2009-10-01 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0