Jobba och vara sjuk

Det är inte roligt! Sitter och jobbar på Keycode i frölunda nu och är inte lite sjuk. Kallsvettas, hostar och är helt seg i huvudet. Ska la inte klaga, för jag har ett jobb och jag har inte svininfluensan. Carl von Lund däremot, en vän. Han lider av svininfluensan och jag tycker synd om honom. Han har låst in sig i sin lägenhet och kollar på Harry Potter filmer. Försökte prata med honom men han satt och låtsades att han var förtrollad.

Måste jobba och jag måste tjäna pengar! Jag är i stort behov av pengar. Stora pengar. Och jag måste jobba för fullt nu. Det är inte så kul. Det som är kul däremot, är att moderaterna vill höja våra studiebidrag med ca 350 kronor i månaden och det tycker jag är jävligt bra. Ändringen ska ske efter årsskiftet.
Tack Freddan.

Har fått kommentarer om att jag skämmer ut mig och att jag inte skriver om något vettigt. Det kanske är så, men jag är mig själv och det är la det som är det viktigaste tycker jag då. Sen skriver jag om vad jag känner och ofta så finns det inte så mycket att skriva om! ¿Comprende?.

Fuck offffff
/ Säbastijan

Kommentarer
Postat av: Jossan

you gotta love it!!

2009-09-14 @ 23:21:52
Postat av: Carl von Lund

Svininfluensa (H1N1-viruset) har börjat lämna min kropp och det var inte så farligt. Det var mest gött. Jag har hostat slemklumpar och haft grönt snor. Det var gott att äta och äckligt för andra att titta på. Bry dig inte om kommentarerna Sebbe. Jag vet att du blir ledsen när dom kommenterar dumma saker som att du är oseriös. Men dom är bara avundsjuka. Deras tungor är svarta av avund. Hejdå

2009-09-15 @ 07:00:57
URL: http://kingofkingshill.blogspot.com
Postat av: Bex

Bry dej inte om vad andra säger :) dom är avunsjuka för att dom inte lyckas vara sig själva så mkt som du lyckas. orka bry sig om vad andra tycker? vi som känner dig njuter av att se dig "göra bort dig" för vi tycker det är kul och vi gillar dig ändå!

2009-09-16 @ 19:55:11
Postat av: Anonym

Bry dej inte om vad andra säger :) dom är avunsjuka för att dom inte lyckas vara sig själva så mkt som du lyckas. orka bry sig om vad andra tycker? vi som känner dig njuter av att se dig "göra bort dig" för vi tycker det är kul och vi gillar dig ändå!

2009-09-16 @ 19:56:50
Postat av: aaaa

350 kr, gött mos

2009-09-17 @ 12:57:43
Postat av: KF

Hur fan kan du sova om natten när du jobbar för ett sånt svinigt företag som keycode. Lurar folk är det enda dom gör! Fy fan!

2010-04-07 @ 09:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0