Jaha ja


Jaha ja, nu är man här igen. Inte en blekfet aning om vad jag ska skriva om men endå försöker jag. Dagen har inte varit fylld av så många äventyr men har endå varit harmonsik på sitt sätt. Den började förjävligt med att jag gick upp kl 7 för att bege mig till skolan. Och eftersom jag är förkyld på något konstigt sätt så tycker inte min hals om när jag gör något som anstränger min kropp lite. Så efter att jag sparkat ner till stationen på brädan så är jag tvungen att sitta på ett tåg och hosta i 10 minuter tills jag ska gå av så folk började akta på sig för dom trodde väl att jag hade svininfluensan. Synd att jag inte har det. Och i skolan lärde jag mig? Att någon gång för längesedan, ca när jesus gick i kortbyxor eller några 100 år efter det, så var det vackert när kvinnor nopprade bort håret i pannan så de fick högt hårfäste(bild kommer). Vilket jag fann väldigt roande.


Skolfoto.
En löjlig grej man gör 1 gång om året. Och då funkar det som så.
Idrottarna(the jocks) springer till gympahallens duschar och tvålar in sig som fan(dubbeldusch) sedan 100 kg daxwax i håret och de stylar till sig som fan.
Esteterna går ut bakom skolan, röker crack/hasch för att deras ögon ska bli så hängiga som möjligt och sedan springer de snabbt in och kammar till emoluggen eller fixar till sina dreads.
Byggkillarna.  Dom bara gör det. In och sen ut snabbt igen.
Naturarna. Människor som jag vet finns på min skola men jag vet ingen som går natur, så kan väl inte säga mer än att dom säkert ränkar matte in i sista sekunden innan kortet tas.
IB. De flesta är svenskar och är födda här men endå så tycker dom att det är väldigt kul att gå och prata engelska överallt, vart dom än går. Har väl inte så mycket ont att säga om dom förutom att dom är jävligt wierd. Men dom brukar vara med på skolfoton iaf.
Samhäll. Tjejerna. Alla tjejer klär sig likadant, EXAKT LIKA DANT. Alla tjejer läser Vogue och försöker följa alla trender som finns. Dom springer omkring och tror dom lever i någon jävla "Gossip Girl" värld. FUCK NO.
Killarna. Finns inte så mycket att säga om dom. Dom flesta är rätt trevliga och inte överdrivna.
Sen finns det fler program men orkar inte göra alla skitarga just idag..

I ALLA FALL

jag slutade, stack med Oscar och Simon till kungsmässan snabbt och gjorde ingen nytta. Men när vi gick därifrån och satte oss på en bänk en bit bort. DÅ, då såg jag ljuset. Vem var det om inte Victor Degerman. Han gjorde min dag, jag behöver inte gå in på detalj med vad han gjorde. Men lycklig blev jag.
Stack till Onsala sen för att träffa Sarah och Felicia, två mycket trevliga töser. Vi kollade film, käka popcorn, käka bullar och bara var schletna.
Nu har jag precis tryckt i mig min 3e kaviarmacka och orkar inte skriva mer.
Godnatt och Fokk offf
/ Sebbe

Kommentarer
Postat av: missmartini

WTF xD hahaha vi har typ 2 emosar å en dreadkille bland estettreorna .. thats it :P

2009-09-18 @ 06:47:04
URL: http://thisismartini.blogspot.se
Postat av: Victor

Asso, va fan... Ska det va såhär? pill i håret

2009-09-18 @ 15:41:10
URL: http://viiictor.blogspot.com
Postat av: sis

du kan ju alltid skriva om mig om du inte har ngt bättre att skriva om, men de hade du ju faktiskt idag :P

2009-09-18 @ 19:26:11
Postat av: Jossan

joo gaattaa laaav eet

2009-09-19 @ 14:17:32
Postat av: jossan

........... morr

2009-09-21 @ 00:37:16
URL: http://jbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0